Impressie van de school

CBS de Verbinding bestaat uit vier klaslokalen en een speellokaal (tevens ontmoetingsruimte). Daarnaast zijn er ruimtes waar de intern begeleider, de remedial teacher en de directie hun werkzaamheden uitvoeren.

Groep 3 t/m 8 maakt gebruik van de hoofdingang en groep 1 en 2 maken gebruik van de zij-ingang.

Het plein is verdeeld in twee delen. Op het ene plein spelen de leerlingen van groep 1-2. Het andere plein is voor de andere leerlingen. Als de leerlingen van groep 1-2 niet op het plein spelen, mogen oudere kinderen ook op het kleuterplein spelen. Het schoolplein is ingericht met klimtoestellen, pleinspelen (twister, koningsspel, hinkelbaan, knikkerpotjes), een tennistafel, ballenspellen, een schommel, een zandbak en een verkeersplein. In het schooljaar 2021-2022 zijn plannen gemaakt voor het renoveren van het schoolplein. In het schooljaar 2023-2024 zullen deze plannen uitgewerkt worden!